شناسهٔ خبر: 175645 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

صنعت ساختمان پیشران اقتصاد کشور است

بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، این صنعت را یکی از صنایع پیشران اقتصاد کشور خواند و بر نقش مهم آن در رفع مشکل مسکن کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان و حضور در غرفه‌های شرکت‌های تولیدی و صنعتی فعال در عرصه ساخت و ساز، گفت: حضور فعال این شرکت‌ها علاوه بر آثار مثبت آن در عرصه صنعت مسکن و ساختمان، در ایجاد اشتغال در کشور هم تاثیرگذار است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن، کشور را به یک کارگاه بزرگ ساخت مسکن تبدیل کرده است، افزود: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم.

مالکی در بخش دیگری از بازدید خود به نقش تعاونی‌ها در صنعت ساخت و ساز در کشور اشاره کرد و تصریح کرد: قطعا با ظرفیت‌های موجود در تعاونی‌ها و با کمک اتاق تعاون ایران، تعاونی‌های خوش‌نام می‌توانند وارد عرصه تولید شده و نقش مهمی در این صنعت ایفا کنند.

بیش از ۸۶۰ شرکت داخلی و خارجی و پاویون های ۷ کشور به صورت مستقیم و نمایندگی و همچنین ۱۷۰ هیات تجاری از ۱۷ کشور در این نمایشگاه شرکت دارند.

گفتنی است در این بازدید اعضای هیات مدیره و معاونان سازمان ملی زمین و مسکن، مالکی را همراهی می‌کردند.